Home > Fakta Dan Auta > POS01 memang minyak terbaik

POS01 memang minyak terbaik

SECRETLEAF International Sdn Bhd adalah syarikat pertama membawa masuk argan, iaitu ‘minyak yang boleh dimakan paling mahal di dunia.’


Produknya, Pure Oil Series 01 (POS01) dengan 100 peratus minyak argan asli memberi manfaat kepada pengguna di negara ini.


Kelebihan minyak argan turut digunakan syarikat komestik antarabangsa lain, tetapi Secretleaf International mengekalkan POS01 satu-satunya produk yang hanya mengandungi minyak argan tanpa pengawet, pewarna, pewangi atau mana-mana ramuan lain.


Ia mengekalkan bau yang sama seperti yang anda boleh dapati apabila melawat negara asal pengeluar.



Minyak argan adalah minyak yang dikeluarkan daripada pokok argan yang hanya didapati di Maghribi, utara Afrika.



Zoubida Charrouf, ahli kimia dan pengkaji di Universiti Mohammed V, Maghribi yang membuat kajian mengenai argan mengakui, minyak itu membantu menyerlah rahsia kecantikan dan kesihatan wanita.


Minyak argan kaya dengan Omega 3, 6 dan 9, Vitamin E dan A serta antioksida yang baik untuk antipenuaan.


Kajian klinikal Zoubida turut mendapati lelaki yang meminum 25ml minyak argan setiap hari dapat merendahkan kandungan kolesterol buruk dan menaikkan tahap kolesterol baik dan vitamin E.


Begitu juga kajian yang dibuat terhadap wanita yang menopaus, ia menghasilkan keputusan yang sama.


Malah, Zoubida mendapati kandungan kelembapan bertambah dan terdapat kekurangan pada kedutan berbanding sebelumnya.


Bagi Nur Ainatul Marhiah Salleh, dia berpuas hati dengan produk keluaran Secretleaf itu.


“Saya mempunyai kulit berjerawat berserta parut, tetapi selepas menggunakan kombinasi sabun dan POS01, parut jerawat yang kehitaman menjadi pudar dan kudis hilang,” katanya.


Manakala, Nur Atiqah Md Adnan, 25, dari Kuala Lumpur, berkata dia baru sebulan menggunakan Pure Oil 01 dan Mosturizing Facial Soap.


“Mulanya, ibu dan adik lelaki menggunakan produk itu dan selepas melihat perubahan terhadap tekstur kulit mereka, saya tertarik mencuba.


“Memang benar, selepas meng?gunakan, kulit saya lebih anjal dan cerah dan bersih dari jerawat,” katanya.


Bagi Kelly Wong dari Petaling Jaya, Selangor dia menggunakan produk Secretleaf kerana ia bebas dari bahan kimia.


“Kulit saya lebih cerah dan licin,” katanya.


Sertai kami di http://www.facebook.com/mysecretleaf untuk melihat testimoni dan kegembiraan mereka yang menggunakan produk kami atau hubungi 016-2273815/3817/3832, 016-6626604 atau talian bebas tol 1800-88-3818 (Isnin-Jumaat 10 am – 5 pm) untuk maklumat lanjut.


Produk Secretleaf dijual di semua cawangan rangkaian Farmasi Alpha, Farmasi Multicare, Farmasi Healthlane dan Farmasi Ehsan (pantai timur), selain di farmasi bebas di seluruh negara.


View the original article here

Categories: Fakta Dan Auta Tags: , , ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a comment